Monday, September 16, 2013

Norden Rumba Songs /नोर्देन रुम्बाका गीत हरू

Norden Rumba Song list 

 

 

  1. फूललाई सोधेँ कहाँ गयो 
  2. मेरा सबै रात
  3. बाँच्न चाहने मान्छे /Bachna Chahane Maanchhe!
  4. बादलुको दरबारमा/Badalu ko Durbar Maa....
  5. नयाँ नयाँ घाम को किरण  /Naya Naya Gham ko Kiran
  6. Harara Barara
  7. Ma Ta Bhagdina
  8. Nawaranga
  9. Pilaau Sulemi

 

 

1. फूललाई सोधेँ कहाँ गयो

फूललाई सोधेँ कहाँ गयो कता गयो भँमरा
लजाएर फूलले भन्यो कहाँ गयो कता लाग्यो
मेरो मन चोरिलग्यो त्यसैले बैगुनीले
वनलाई सोधेँ कहाँ भाग्यो बादल
सुसाएर वनले भन्यो कहाँ गयो कता लाग्यो
मेरो तन रुझाएर पानीले बैमानीले
मेरो मन चोरिलग्यो त्यसैले बैगुनीले
गोरेटोलाई मैले सोधेँ कहाँ गयो बटुवा
समाएर उसले भन्यो कहाँ गयो कता लाग्यो
मेरो मन चोरिलग्यो त्यसैले बैगुनीले
खोला भन्छ निर्मोहीको त्यो मोहले नै गर्दा
बैँस गयो उमेर गयो खोजि हिँड्नुपर्दा
भेट्छु होला निष्ठुरीलाई त्यो घुम्तिनिर भनी
खोजी हिँड्छ अभागी त्यो बतासले पनि
कठै बरा कसलाई होला बुझ्नै सकिन मैले
वित्यो युग यहाँ पर्खेको अझ छैन फर्केको
फूललाई सोधेँ कहाँ गयो कता गयो भँमरा
लजाएर फूलले भन्यो कहाँ गयो कता लाग्यो
मेरो मन चोरिलग्यो त्यसैले बैगुनीले
शब्द - नरदेन रुम्वा
स्वर - अरुणा लामा
संगीत - कर्म योञ्जन
अरुणालामाका स्वर

2. मेरा सबै रात

Music : Chandan Lomjel
Lyrics: Norden Rumba
Singer: Narayan Gopal

 मेरा सबै रात अब  मातहरु भए
जिन्दगी नै नबुझ्ने बातहरु भए
आँफैलाई राखने यहाँ कुनै ठाउँ भएन
सारा रात बेहोशिका बारातहरु भए
सधैं यो सडक मा म के के खोज्दै हिडछु,
आफन्त को माझ मा परिचय खोज्दै हिडछु
भुलेर बजारभरिका हजार बैंश हरु
भुलेर बजारभरिका हजार बैंश हरु
म त आफूलाई हराइ आँफै खोज्दै हिडछु
कहिलेकाहीं बिर्सिएर आकाश खोज्दै हिडछु
भात्किएको मेरो पुरानो त्यो बास खोज्दै हिडछु
धेरै नै भयो अल्झेको यहाँ भीड भित्र
धेरै नै भयो अल्झेको यहाँ भीड भित्र
तिनै भीड्मा जिन्दगीको आभास् खोज्दै हिडछु
स्वर - नारायण गोपाल



3. बाँच्न चाहने मान्छे /Bachna Chahane Maanchhe!
 
Music: Shanti Thatal
Singer: Pema Lama

हार लगाई हारहरुको बाँच्न चाहने मान्छे
संसार सित साइनो आफ्नै गाँस्न चाहने मान्छे
एक छेउ जीवन छ अर्को छेउ बाँच्न चाहने मान्छे

आश अधुरो बास अधुरो यहाँ धेरै मधुमास अधुरो
कोपिलामै झरिगएको कहिँ कतै विश्वास अधुरो
थाह नपाई हराए कति यहाँ रातसितै सपनाहरु
खोजी हिंड्छन यहाँ धेरैले बाँच्न पर्ने बहानाहरु




4. बादलुको दरबारमा/Badalu ko Durbar Maa....

Music: Dhananjay Thapa
Singer: Surya Thulung

बादलुको दरबारमा पहाडको मेला
बन डाँडाले गाउँछ सँधै साँझ बिहान बेला
ओर्ली आकाश त्यहीँ खेल्छ नानारंगी खेला

आरु फूल लजाएको गोरेटो नै भरि
कुहिरोले सास फेर्छ मस्ति छरि छरि
छिल्लिएर घाम सँधै लुकामारी खेल्छ
नाची नाची सल्ला घारी यस्तै पोल खोल्छ
स्वर्गको आँगनमा पिरतीको मेला


 रानी हिमाल बेहुलीलाई चारै दिशा घेरी
हातेमालो खेल्छ क्षितिज रंग फेरी फेरी
बतासले मीठो मीठो कानेखुशी गर्छ
बिसौनालाई इन्द्रेणीले दुइटा कथा भन्छ
मायालु संसार यो घाम छायाँको मेला

5.हरर बरर ढ्वाङ् तानूँ सरर
जानू छ हामीलाई दार्जिलिङ सहर
ए है मन फरर
 हरर बरर ढ्वाङ् तानूँ सरर
यो बाटो हामीसँगै हिंड्छ मोटर
ए है बेनी बगर

तेलैमा खोज्नु दहमा दह एक सेर ए लै लै तोरीमा
बीसैमा वर्ष पुगेको हामी को खोज्छ जोरीमा
वारीमा डाँडा पारीमा डाँडा माझमा ए लै लै चट्टान
जोरीमा खोज्नु मन छैन आज हारेको नठान

सिल्गडीबाट डाक गाडी आयो एक झोला ए लै लै चिठी छ
किन पो होला यो मनभरि एक डोको प्रीती छ
ठहरा गास्नु चिटिक्कै पारी यही भर ए लै लै पातको
मायाको के को भरमा पो पर्नु यही मर्द जातको







No comments:

Post a Comment